12 czerwca

DŻERSEJOWY TOP Z KORONKĄ



Witam Kochani! W dzisiejszym poście przedstawię Wam stylizację zachowaną w ciemnej kolorystyce podkreśloną beżem i brązem. Dżersejowy top z koronką, który zestawiłam z czarnymi spodniami podkreśli kobiecość i atuty każdej z Was!
Świetnie wygląda także w połączeniu ze zwykłym t-shirtem. Wybór takiego topu idealnie sprawdzi się na randkę czy wieczorne wyjście. Jest bardzo lubiany wśród modowej blogosfery i nie tylko. Jak Wam się podoba taki zestaw? Do zobaczenia w komentarzach!


SPODNIE - TUTAJ LINK | BLUZKA - TUTAJ LINK | BUTY - TUTAJ LINK | TOREBKA - TUTAJ LINK 






OKULARY - TUTAJ LINK





________________________________________________________________________________

Jeżeli jesteś tu po raz kolejny lub spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zachęcam do polubienia mnie na Facebooku! Z góry dziękuję! <3

LINK TUTAJ (KLIK) lub po prawej stronie >
_________________________________________________________________________________



DŻERSEJOWY TOP Z KORONKĄ - MODNAPOLKA.pl

27 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i spodnie super! :D

    http://kaayen.blogspot.com

    Obserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie topy, mega są te zdjęcia w tym klimacie i kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, podobają mi się przede wszystkim spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super total black look, bardzo mi się podoba. Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i stylizacja ;) Mega mi się podobają buty! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. This outfit is awsome! I love the whole style! You look great .-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! :) Buciki i bluzeczka bardzo mi sie podobają :*
    Obserwuję śliczną koleżankę z Instagrama <3
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Top jest sliczny! Wlasnie takiego szukalam! <3 Pieknie prezentujesz sie w czernii! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, prosta, a ma w sobie wiele uroku :) Bardzo podoba mi się też sama kolorystyka zdjęć.
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest świetna, bardzo podoba mi się miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, prosta i nie przesądzona, lubię to! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*


    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jest ten top, bardzo fajnie go zestawiłaś - trochę romantycznie, a trochę z pazurem:)
    pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja, a zdjęcia przepiękne!
    Zdecydowanie zostaje tu na dłużej ;)
    bydlinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia,świetny top i spodnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę aż zwątpiłam, na początku myslalam, że te zdjęcia są robione w moim mieście :O hehe

    boski jest ten top- mega kobiecy i zmyslowy <3
    portaksi podarciuchy rowbież bardzo mi się podobają :)
    super wyglądasz kochana

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. what a nice post:)
    happy weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style