04 grudnia

METALLIC JACKET & FUR VEST




Witajcie kochani! W związku z małymi zaległościami w dzisiejszym poście kolejne 2 stylizacje.

TREND NA JESIEŃ/ZIMA: metaliczny połysk
Ten trend rozświetli każdą ulicę w ponury dzień. Metaliczna kurtka, rurki rzucające się w oczy pokreślą każdą stylizację. Jeżeli ktoś nie preferuje tak odważnych stylizacji może śmiało postawić na dodatki. Srebrne botki czy torebka odmieni każdy look. Trend świetnie wypada w parze z szarością, bielą czy czernią.

KURTKA - TUTAJ (LINK) | SWETER - MARKS&SPENCER | SPODNIE - H&M | SNEAKERSY - ZARA | TOREBKA - TUTAJ (LINK) | CHOKER - TUTAJ (LINK)



















TREND NA JESIEŃ/ZIMA: futrzana kamizelka
W każdym sezonie jesienno-zimowym absolutnym must have jest futrzana kamizelka. Kamizelka jest świetnym dodatkiem, który urozmaici nawet zwykły, codzienny look. Pasuje do każdej części garderoby - sukienki, swetra, koszuli itd. Prezentują się stylowo i elegancko.  

KAMIZELKA - TUTAJ (LINK) | KURTKA - NEW YORKER | SUKIENKA -NN (identyczną znajdziecie w sklepie wassyl.pl) | BOTKI - ALDO | TOREBKA - TUTAJ (LINK)














CHOKER - TUTAJ (LINK)






KOCHANI PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI, MOŻE WAM SIĘ COŚ SPODOBA! :)


15 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! Mam metaliczną kurtkę jak i futrzaną kamizelkę ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka z zestawu numer jeden jest świetna - niesamowicie oryginalna!

    Futerko z drugiego również niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetna ta metaliczna kurtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love both of the outfits! :)

    kisses
    http://ropesofpearls.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne połączenie, a śnieg w tle tworzy uroczy klimat.

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. EEee tam, ja zawsze powtarzam, że kto nie ryzykuje, nie pije szampana- w koncu do odważnych świat należy ! :)
    ja bym na pewno tak się ubrala, bo uwielbiam to co inne :)
    świetna jest ta ramopnka i choker bardzo mi się podoba, jest taki inny, jeszcze takiego nie widzialam :D


    klik :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz , świetne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Obie stylizacje są cudowne, ale to ta metaliczna kurtka podbiła moje serce ;) Choker też jest przepiękny <3

    Buziakiii,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie skomponowana stylizacja. Fantastycznie wyglądasz.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się we futrzaku <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje mnie zachwycają są takie w moim stylu, chętnie sama bym w nie wskoczyła : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, metaliczna kurtka i torebka rewelacja! Futrzaki bardzo lubię i twój mi się też bardzo podoba! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style