28 listopada

2 OUTFITS + ZAFUL HAUL GIVEAWAY





Witajcie kochani! W dzisiejszym poście 2 stylizacje (jeszcze jesienne) z nowościami, które dotarły do mnie ostatnio. Pierwsza z nich przedstawia ramoneskę, którą aktualnie znajdziecie w Zarze. Jest identyczna! Bardzo podoba mi się jej fason, kolor i materiał. Idealnie sprawdzi się na każdą porę roku. Mimo tego, że nie należy do ciepłych kurtek, w połączeniu z futrzaną kamizelką idealnie sprawdzi się na aktualną pogodę za oknem! Tak kochani, w końcu spadł śnieg. Za oknem jest przepięknie. Wracając do stylizacji, kurtka jest ze sklepu Zaful i wraz z nią przyszły do mnie także 2 pary okularów, które widoczne są na zdjęciu poniżej. Do kurtki dobrałam stonowane ubrania i czarną torebkę, a całość podkreśliłam botkami z frędzlami, również w brązowym kolorze.
W drugiej stylizacji prawdziwą perełką i świetnym dodatkiem uwielbianym przeze mnie jest poncho! Aktualnie służy mi także jako szal, ponieważ jest grube, ciepłe i wielkie. O takiej narzucie marzyłam już od dłuższego czasu. Wraz z ponchem zamówiłam torebkę a'la channelkę, która pięknie się prezentuje w tym połączeniu. Do dodatków dobrałam czarne woskowane spodnie, aksamitną koszulę w kolorze pudrowego różu i szare botki na słupku. 

Która stylizacja bardziej Wam przypadła do gustu? Bardzo proszę o poklikanie w linki, buziaki!

Na końcu posta znajdziecie rozdanie z zaful.com, zachęcam do udziału!!


PIERWSZY OUTFIT

RAMONESKA - TUTAJ | SPODNIE - BERSHKA | SWETER - VERO MODA | BOTKI - NN | TOREBKA - TUTAJ | CHOKER - TUTAJ | SZAL - H&M











OKULARY (GÓRA) - TUTAJ | OKULARY (DÓŁ) - TUTAJ



DRUGI OUTFIT

PONCHO - TUTAJ | KOSZULA - NN | SPODNIE - H&M | BOTKI - BONPRIX | TOREBKA - TUTAJ
















KOCHANI MAM DLA WAS MEGA NIESPODZIANKĘ!
ROZDANIE Z ZAFUL



JAKIE WARUNKI TRZEBA SPEŁNIĆ?

1. Wejść na stronę sklepu > link tutaj (klik)

2. Dodać komentarz u mnie na blogu z wybranym produktem oraz podać swój e-mail

ROZDANIE KOŃCZY SIĘ 30 LISTOPADA 2016, A WYLOSOWANI ZWYCIĘZCY OTRZYMAJĄ VOUCHER 100$ NA ZAKUPY W ZAFUL.COM



29 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywnie, podobają mi się obie stylizacje, kurtka zamszowa wygląda świetnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się oba outfity , wyglądasz świetnie
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niesamowite wyczucie stylu, oba looki są świetne, jednak drugim mega mnie zainspirowałaś, jest genialny :) Strzał w 10! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba zestawy świetne, chociaż pierwszy bardziej mi sie podoba! :) też mam tą kurtke ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 stylizacja moja ulubiona choć 1 też niczego sobie. :) Buty z 1 świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje świetne :) Ta kurteczka z pierwszej jest świetna ;)
    Zapraszamy na naszego bloga :)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w okularach i torebce jestem zakochany :) BArdzo łądny makijaż !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne sylizacje! Skardły moje serduszko :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka mnie zachywciła, samej taka mi się bardzo podoba. ale nie mogę się zdecydować która stylizacja bardziej mi sie podoba bo obie są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.zaful.com/drawstring-zip-up-hooded-puffer-coat-p_242639.html
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! A ta kurteczka z Zaful skradła moje serce <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje! Włosy masz cudne!

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta ramoneska :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz w obu zestawach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszym zestawie urzekły mnie buty a w drugim szalik! Obie są bardzo dobrze dobrane i widać, że zadbałaś o każdy detal, jak dla mnie bardzo praktycznie i z klasą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.zaful.com/drawstring-zip-up-hooded-puffer-coat-p_242639.html :)
    monika.kinska@o2.pl

    dobre zestawy! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.zaful.com/drawstring-zip-up-hooded-puffer-coat-p_242639.html :)
    monika.kinska@o2.pl

    dobre zestawy! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. obie stylizacje mi się podobają :) sama z chęcią bym się tak ubrała :) uwielbiam takie szaliki-kocyki <3
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stylizacje. Ta torebka mnie urzekła

    Zapraszam również do siebie http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba zestawy bardzo fajne, ale ten z ramoneską odrobinę bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie pierwsza stylizacja wygrywa ale druga też fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style