22 maja

WYBIELANIE ZĘBÓW Z WHITE WITH STYLE

Kochani, w dzisiejszym poście przedstawię zestaw do wybielania zębów. Cieszę się, że coraz więcej jest produktów tego typu na rynku. Niestety nie przedstawię Wam efektu przed i po, bo dopiero jestem po 1 kuracji. Już na początku mogę powiedzieć, że jestem zaskoczona tak szybkim efektem już po 1 kuracji. Na przesyłkę czekałam tydzień. Produkt był pięknie i hermetycznie zapakowany. Opakowanie służy mi do dzisiaj. O sklepie czytałam wiele pozytywnych opinii i nie mogę się doczekać efektu u mnie!

Zestaw pochodzi ze strony www.whitewithstyle.com  W zestawie znajdziemy:

  • instrukcja w języku angielskim
  • miarka z różnymi odcieniami zębów
  • lampa ledowa, która służy do podświetlania i aktywacji żelu (z bateriami)
  • żel w strzykawce - 10 ml (według instrukcji powinien starczyć na 10 kuracji, jednak jak dla mnie starczy na o wiele więcej)
  • nakładki na zęby - 2 sztuki
  • witamina E
Cena zestawu: 1100zł (zestaw do kupienia tutaj > link)

UWAGA KOCHANI! 
AKTUALNIE MOŻECIE NABYĆ TEN ZESTAW ZA JEDYNE 28$! CZYLI OKOŁO 100ZŁ, AŻ 90% TANIEJ. 
WYSTARCZY PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA WPISAĆ: PAULYENN











26 komentarzy:

  1. Drogi niesamowicie, ale z kodem rabatowym się opłaca ;) Ja nie wierzę zbytnio w kuracje wybielające. Sądzę, że jeśli ktoś ma już taką lekko żółtawo-kremową kość, to nic nie pomoże. :)

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jestem bardzo zadowolona z efektów
    http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam paski wybielające i wyłam bardzo zadowolona, chyba do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam na ten temat wiele dobrych opinii :)

      Usuń
  4. Wybielałam zęby tylko Białą perłą i byłam zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała ,ale poki co nie mogę :
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy u mnie by zadziałało :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tego nie miałam :) Miałam tylko zestaw z Białej Perły, efekty świetne, niestety do czasu

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś może wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. takich super białych bym nie chciała mieć... Myślę że to wygląda tak mało naturalnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy sposób na białe zęby! Kusi mnie żeby coś takiego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam faktyznie wbiela ząbki. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/szorty-z-wysokim-stanem.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa! Sama z chęcią bym wypróbowała!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Paulina and thank you for your visit! I like very much this post, it seems a really beautiful idea!!! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo drogi, ale warto swojej ceny!
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszelkiego rodzaju cudeńka które choć trochę wybielają zęby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Ile kosztowała wysyłka do Polski? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Ile kosztowała wysyłka do Polski? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A co pozniej gdy zel sie skonczy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Drogi. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby zamiast w żel zainwestować w wybielanie u dentysty. Oczywiście przed rabatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybielałam kiedyś lampą z firmy Blanx, nie byłam zadowolona z efektów. Świetna recenzja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja polecam też wybielanie paskami Crest 3d, sprowadzane są z USA i można je kupić na allegro. Są silniejsze niż te na Polsim rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie używałam tych pasków Crest 3d i byłam nastawiona na super efekty po przeczytaniu opinii na wizażu i tego typu miejscach. Zęby nie zmieniły odcieniu nawet minimalnie. Być może poproszę znajomego ze stanów o zakup tych pasków lub po prostu skuszę się na wybielanie u swojego dentysty

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style