17 września

SNAKE LOOK

Hej kochani! Dzisiejsza stylizacja na nadchodzącą jesień. Look, który Wam poniżej prezentuje jest propozycją zarówno na co dzień jak i na wieczorne wyjście. Wystarczy jedynie trampki zamienić na szpilki. Jak widzicie na zdjęciach mam włochaty sweterek. Bardzo lubię ubrania tego typu. Wszelkie futerka, włochate sweterki, płaszcze to coś co, z chęcią zakładam jesienią i zimą. Oczywiście SZTUCZNE!!! Niestety sweterek, który mam na sobie nie jest trafionym zakupem. Nie mogę założyć go do każdych spodni, ponieważ strasznie obłazi. Dlatego też wybór padł na skórzane, czarne spodnie. Mam spokój, bo włoski nie przylegają tak do spodni. Do całości dobrałam trampki w wężowy wzór, torebkę na łańcuszku, kolię z białym efektem i zegarek również w bieli. Jak Wam się podoba? Wskoczylibyście w taki zestaw, jaki Wam prezentuje?

SWETER - H&M / SPODNIE - H&M / BUTY - allegro / TOREBKA - allegro / KOLIA - allegro







Na koniec kochani przygotowałam dla Was przegląd biżuterii ze sklepu Rosegal (klik)


LINKI
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK

Aktualne promocje tu > ROSEGAL

43 komentarze:

  1. prosty zestaw, ale wyglądasz w nim przeuroczo! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny swetrek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz , wszystko podoba mi sie z twojej stylizacji ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, sama bym się tak ubrała ;) Genialne slip on
    Zapraszam do mnie na nowy post, miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza ;) http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/lightautumnlook.html.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią bym wskoczyła w taki zestaw. masz rację, jest uniwersalny, zarówno na co dzień jak i na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Aktualnie jestem na etapie porządkowania garderoby i mam w niej prawie same szarości;) Bardzo mi się podoba Twoja torebka. Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Look w moim klimacie! Idealne połączenie kolorystyczne! Pięknie wyglądasz :)

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny casualowy outfit, uwielbiam te buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit podoba mi się! Ten sweterek jest świetny, no szkoda, że masz problem ze spodniami do niego. Poklikałam we wszystkie linki! W wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zwyklaczek, codzienniaczek ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez uwielbiam włochate sweterki! :) z przyjemnością wskoczyłabym w cały ten look i w 100% czułabym się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek jest świetny :) muszę się za nim rozejrzeć :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie lubię takie kreacje, które mogę ubrać na zwykły, luźny dzień i na wieczorne wyjście. Sweterek skradł mi serce. Obserwuję i życzę dalszych sukcesów na blogu.
    Ps. Masz przepiękny makijaż na avku, jesteś piękna kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie zestawy! zazdroszczę sweterka, mimo, że obłazi! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wygladasz, styl i klasa :) Poklikałam
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też takie sweterki bardzo lubię, podoba mi się takie połączenie faktur, a buty i torebka świetne:)
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja, no i świetne jest to, że zmiana butów może sprawić, że nasza stylizacja zupełnie się odmieni :) Niektóre sweterki niestety się tak zachowują i też tego nie lubię. Bardzo podoba mi się twój look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny sweterek :)
    poklikałam

    moge prosić o kliknięcie?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie bardzo podobają się takie sweterki :) poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja na Twoim miejscu z jednej strony cieszyłabym się, że sweterek obłazi - gdybyś założyła do niego inne spodnie, nie wiem czy wyglądałoby tak dobrze! Skórzane spodnie wyglądają świetnie w połączeniu z tym sweterkiem! Całość wygląda bardzo stylowo i faktycznie, gdyby założyć szpilki mamy strój na wieczorne wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie kochana wyglądasz,masz cudowny sweterek:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny buciki. Super blog :) Obserwuje ♥

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/2015/09/autumn_22.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne buty ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow this look is simply amazing,
    your pants are so cool.
    lovely

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetny zestaw, super buciki ! ♥ uwielbiam takie stylicje
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa stylizacja! Super są te buty. Pozdrawiam :)

    Zapraszam - tutaj mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny sweterek i buty :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie! sweterek cudo <3 tak samo buty <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny look! Sweterek sama chętnie bym "przytulila" ;)
    Zapraszam do nas
    www.k-bcreative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style