25 września

FRINGE JACKET.

Hej! Moja kolekcja ubrań z frędzlami właśnie powiększyła się o tą perełkę! Podoba Wam się? Wykonana jest z zamszu i jest bardzo miła w dotyku. Postanowiłam zestawić ją z jeansami w 'łatki' i białą bluzką!  Zrezygnowałam ze zbędnych dodatków w postaci bogatej biżuterii, ponieważ marynarka moim zdaniem sama w sobie jest bogata. Wybór padł na delikatne i minimalistyczne tzw. celebrytki.  Taki naszyjnik jest moim pierwszym w kolekcji i na pewno nie ostatni! Bardzo mi się spodobał.  Nie ma co się rozpisywać, ponieważ czeka na Was mała porcja zdjęć!

BLUZKA - H&M | MARYNARKA - tutaj link | SPODNIE - Denim Daisy | NASZYJNIK - tutaj link













Kochani na koniec przygotowałam dla Was zestaw sweterków, które sama wybrałam z asortymentu sklepu rosegal.com! Sklep ma cudne sweterki na sprzedaż, które właśnie czekają na Was! Oto niektóre z nich, a linki do nich widnieją pod poszczególnymi numerkami pod zdjęciem:





49 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw, do takich torebek mam wielki sentyment :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) Klik!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudna jest ta kurteczka:) też ostatnio zamówiłam podobną z frędzlami, właśnie czekam na przesyłkę:)
    wyglądasz cudownie Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, kurteczka i spodnie bardzo mi się podobają! :) Poklikałam we wsyztsko :) ! np 23.07 $, 25.99$
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz również uwielbiam rzeczy,które posiadają frędzelki. :)
    Poklikałam. :*

    Zapraszam do mnie,post o motywacji do ćwiczeń. Może i Ty zaczniesz wraz ze mną pracować nad swoim ciałem. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    PS Będę wdzięczna za poklikanie w linki ponieważ staram się o współpracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurteczka boska , uwielbiam frędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka boska, mam podobna tylko z fredzlami na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze fenomenalnie <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka genialna, aż sama mam ochotę taką nabyć! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja ta kurteczka jest boska
    uwielbiam frędzelki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw genialny! Kurtka świetna. Całość bardzo przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja kochana, kurteczka jest przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kurtki z frędzlami! Cudownie wyglądasz! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam frędzle! Ślicznie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka i torebka super , a całość ogólnie bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post..Well done! I really love your blog. Keep going.
    Many kisses
    Lady Fur

    Please check my last post blog www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ślicznie wyglądasz!
    tak na marginesie, to świetny blog :)))
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam
    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz, a kurteczka rewelacyjna :)
    Poklikałam :D
    Mogłabyś kliknąć u mnie w link w najnowszym poście?
    Będę Ci mega wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna kurtka ! kocham frędzle :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ta kurtałka jest boska- uwielbiam frędzle <3
    botki i taka kurtka właśnie mi się marzy !
    super wyglądasz kochana! :)

    15,37$, 4,05$, 21,23$, 19,46$, 25,99$, 23,07$21,79$


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście szortów i bluzki oraz baner Shainside?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz <3
    śliczna kurtka
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna ta kurtka! wyglądasz wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna marynarka! :) Ogólnie cała stylizacja bardzo ładna, będę zaglądała tu częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastycznie wyglądasz:) świetna kurteczka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobasz mi się w tej stylizacji - marynarka zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kurtka ;) Bardzo ładnie wyglądasz w tym looku . Ja kilkanaście postów temu byłam ubrana bardzo podobnie hehe ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post już w jesiennym klimacie, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;* http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/autumnlook.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ta kurtka i fajnie że postawiłaś na dzienny look. Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurteczka z frędzlami to hit! :) A ty wyglądasz w niej cuuudnie:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna ta kurteczka, fantastyczny look! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. great as usual :) have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. kurtka z frędzlami świetna :)

    post super.

    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurde- mega! Taką właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie wygląda ta kurteczka na Tobie kochana!:) i piękne tło zdjęć:))):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna marynarka! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogólnie nie lubię brązu ale ta kurteczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style