14 września

BOHO STYLE 2.

W dzisiejszym poście styl boho, który od niedawna podbił moje serce! Styl ten podkreśla naszą pomysłowość, osobowość i indywidualność. W bardzo prosty sposób można wyróżniać się z pośród tłumu. Wśród gwiazd styl ten preferuje między innymi Vannesa Hudgens. W sieciówkach jak już pewnie zauważyliście w trendach jesiennych 2015 królują narzutki, kurtki z frędzlami, poncza i grube swetry w piękne, kolorowe wzory również z frędzlami i zamszowe spodnie.

W mojej stylizacji główną perełką jest zamszowa narzutka z frędzlami. Do niej dobrałam bluzeczkę w koronkę i czarne spodnie. Brązowa, skórzana torebka jest jedną z moich ulubionych. Odziedziczyłam ją po mamie, która pare naście lat temu kupiła ją w górach. Czy Was też tak zauroczyła, jak mnie? Do stylizacji wybrałam także naszyjnik, który dziś dostarczył do mnie kurier.  Naszyjnik jest ze sklepu HappinessBoutique (klik). Wybrałam naszyjnik, który odróżnia się od tych co mam już w swojej małej kolekcji. Jak Wam się podoba?

NARZUTKA - nn / BLUZKA - H&M / SPODNIE - nn / BOTKI - nn / TOREBKA - nn / NASZYJNIK - LINK












KOCHANI NA KONIEC PRZEDSTAWIAM PROMOCJE,
 JAKIE PRZYGOTOWAŁ DLA WAS SKLEP WWW.ROSEGAL.COM!















27 komentarzy:

  1. cudnie wyglądasz Kochana:) zakochałam się w tym zestawie, a naszyjnik jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestawik na jesienny spacer ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    poklikałam :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny outfit, ja też kocham boho <3 już mam torebke z frędzlami i botki.
    Zapraszam do siebie :) www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz
    naszyjnik piekny

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja:)
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie narzutki i torebki - wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta narzutka jest cudowna ;) Czaję się na coś zamszowego i z frędzlami na tą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylówka jak zawszę! :) mega narzutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę fajna stylizacja :)
    bardzo lubię takie odcienie brązu

    OdpowiedzUsuń
  13. Poncho mam podobne ;) a torebka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny zestaw,podoba mi się :)
    Poklikałam i proszę o to samo.
    Zapraszam na mój blog - KLIK
    P.S. Jakbyś mogła trochę powiększyć czcionkę to czytałoby się o wiele wygodniej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja generalnie nie przepadam na takimi sezonowymi hitami, ale frędzle i moje serducho porwały, więc ta Twoja narzutka baardzo mi się podoba :D
    Super wyglądasz kochana !

    oczywiście poklikalam- ale ta ostatnia asymetryczna narzutka, podoba mi się najbardziej <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, fajne połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. super narzutka! ostatnio uwielbiam fredzle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, a szczególnie sweterek. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz, a narzutka rewelacyjna <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Już prawie w każdym sklepie można zauważyć te przepiękne jesiennie trendy. Bardzo podoba mi się styl boho- jest taki na swój sposób kreatywny i, jak sama piszesz, indywidualny. Wyglądasz przepięknie. Wydaje mi się, że naszyjnik jest kropką nad i w całym zestawie. Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style