26 sierpnia 2015

School - oh no!

Cześć! Wakacje powoli dobiegają końca i pora przygotowywać się do szkoły. Na szczęście moje jeszcze się nie kończą - taki urok studenckiego życia. W dzisiejszym poście przygotowałam zestaw ciuszków, które wybrałam z pośród asortymentu sklepu rosegal.com. Do szkoły zawsze lubiłam się ubierać sportowo, luźnie i wygodnie. Taki styl preferuje. Wybrałam ubrania, które są na topie, a także w których każdy z Was będzie się czuł swobodnie. 

Proszę Was bardzo o klikanie w linki, buziaki!


KATANA Z FRĘDZLAMI - LINK TUTAJ
Frędzle to hit tego lata, a także jesieni. Do katanki idealnie będą się sprawować sportowe buty, zwykła bluzeczka i jeansy. Stylizacja modna i wygodna.



JEANSY - LINK TUTAJ
Moją kolejną propozycją są spodnie z przetarciami i dziurami. Również bardzo modne w tym sezonie. Do szkoły wybrałam skromniejsze, mniej agresywne i urzekające. Te małe przetarcia dodają im jeszcze większego uroku. Chyba się na nie skuszę!


SLIP ON - LINK TUTAJ
Buty oczywiście proponuję sportowe! Wybrałam trampki z blaszką. Prawdziwy hit!


KOSZULA - LINK TUTAJ
Moją ostatnią propozycją jest koszula. Koszule zawsze są modne, a zwłaszcza w kratę. Wybrałam w kolorze bieli i czerni. Delikatnie, subtelnie i elegancko. Idealna na te "ważniejsze dni" - egzaminy etc.



Podobał się Wam post w takim wydaniu? 
Dajcie znać w komentarzach, czekam na Wasze opinie, 
Buziaki!

17 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, szczególnie podoba mi się ta katana z frędzlami :))
    Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ciuszki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy wybrałaś:) kurtkę z frędzlami bym z chęcią przygarnęła:)
    oczywiście poklikałam w linki, buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. we wszystko uczciwie poklikalam ;)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy:),poklikane:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam, super kurtka i jeansy :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam we wszystko :)
    Mogłabym prosić o to samo ? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy wybrałaś :) ta katana jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chyba te same jeansy, a buciki mam bardzo podobne lecz nie pikowane :) wSZYTKIE RZECZY MI SIĘ PODOBAJĄ:) POKLIKANE :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy! Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :)
    Spodnie, koszula i buty bardzo ładne:)
    Poklikane:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great selection!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza narzutka to moje must have!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.