23 sierpnia 2015

MAKE-UP

Hej kochani! Jak widzieliście ostatnio na instagramie pojawiło się zdjęcie makijażu. Postanowiłam go tu zamieścić, aby na blogu nie było zbyt nudnie i monotonnie. Widząc wzrastającą popularność i czytając opinie sklepu mintishop.pl postanowiłam ostatnio zrobić tam małe zakupy. Wybrałam między innymi cienie, którymi wykonałam makijaż w dzisiejszym poście. A także szminki, bazę pod cienie, i nożyk do brwi. Przesyłka dosyć szybka, opakowanie produktów prześliczne i nawet dostałam mały, słodki prezent w postaci krówki! Sklep mogę szczerze polecić! Produkty są naprawdę super jakości. Długo szukałam szminek z Makeup Revolution w Polsce. Podobały mi się ich rzadko spotykane odcienie! Aż w końcu trafiłam na ten sklep. Głównym kolorem, jaki poszukiwałam był fiolet. Kocham ten odcień na ustach. Jasny czy ciemny jest wprost rewelacyjny!

Dzisiejszy makijaż idealny na imprezę, czy też randkę. Na co dzień preferuję matowe i jaśniejsze barwy. Górna powieka jak i dolna całe zostały pomalowane brązowym matowym cieniem. Zakończenie zostało zblendowane z pomarańczowym cieniem, aby brązowy, ciemny cień bardziej wtopił się w skórę. Środek powiek rozświetlony został cieniem perłowym. Na koniec kreska eye-linerem, rzęsy Ardell i makijaż gotowy. Jest bardzo prosty do wykonania i ma super efekt! 

Został wykonany:
- paletką Makeup Revolution EXPLICIT CONTENT,
- rzęsy Ardell (Natural, Demi Wispies) polecam, najlepsze!! moje są już zniszczone, ale pora kupić kolejne :)
- usta - szminka Makeup Revolution Scandalous DEPRAVED









15 komentarzy:

  1. Ciekawy makijaż,taki gotycki a ten na sezon jesienno-zimowy jest jednym z trendów :-) Pięknie malujesz brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wyszedł ci pięknie !!:):)

    http://www.anita-turowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, zazdroszczę umiejętności cieniowania oczu ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te rzęsy to się chyba kiedyś skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski makijaż, jeden z lepszych jakie ostatnio widziałam w blogosferze, no i Ty i Twoja uroda...wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda ten makijaż ;) Usta podkręcają cały jego urok ;) Szminki z MR mają świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze :) Uwielbiam tutaj zaglądać. śliczny ten makijaż, ciekawią mnie rzęsy :)
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolor

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Ślicznie podkreślone oko i fajny ten kolor na ustach :-) Ja też ostatnio skusiłam się na spore zakupy w Mintishop - głównie pędzle i palety z Zoevy i Makeup Revolution i jestem bardzo zadowolona :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny makijaz! :) w dodatku masz bardzo ladne brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super make-up :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny makijaż :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.