18 sierpnia 2015

BOHO STYLE

Cześć kochani!
 Przychodzę do Was z nowymi rzeczami, które dostarczył mi dziś listonosz. Była to bardzo wyczekiwana paczka, ponieważ bardzo spodobała mi się sukienka i nie mogłam się doczekać, gdy zobaczę ją w rzeczywistości. Jest obłędna! Wykorzystałam ją do stylizacji w stylu boho, która idealnie sprawdzi się na ostatnie ciepłe i letnie dni. Do białej, zwiewnej sukienki dobrałam rzymianki, które są hitem tego lata. Zarówno te długie, jak i krótkie. Moim faworytem są krótkie. Do długich jakoś nie mogę się przekonać, może z czasem się to zmieni.. może.. Koniec pisania, oceńcie sami i bardzo proszę o kliknięcie w linki. Buziaki!

sukienka - tutaj / buty - nn / naszyjnik - tutaj / torebka - nn












30 komentarzy:

  1. ZAKOCHAŁAM się w tej sukience ! ;) Sama mam już jedną z identycznej 'koronki', ale jest prosta, do kolan, na grubych ramiączkach i bez podszewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest prześliczna, ale butki zupełnie nie moja bajka, ale każdy nosi to co lubi ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, uwielbiam koronkę ♥

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zakochałam się w tym zestawie, ta sukienka jest cudowna ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest naprawdę cudowna! Uwielbiam Boho style więc jestem zachwycona twoją stylizacją!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie idealny outfit! Faktycznie ta sukienka jeat rewelacyjna, i rzymianki tak to hit! :) poklikalam obie rzeczy z Rosegal :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta sukienka- tak wdzięcznie i subtelnie w niej wuyglądasz kochana :D ale to pewnie też za sprawą Twoją cudnej opalenizny- na bladym ciele, nie bylo tak pięknego efektu :D

    a tych dlugich wlosow, to wciąż Ci zazdroszczę ajćććć <3

    Buziaki :*
    Daria

    klik: 17,44$ i 2,15$

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka faktycznie jest boska i pasuje Ci bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bede ukrywać ze sukienka za bardzo mi się nie podoba ;-)
    Ale kliknelam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. great blog, love it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :) Poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna sukienka!!
    http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bluzkę o takiej fakturze :), super to wygląda :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, świetnie połączyłaś sandałki z tą sukienką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny outfit! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz cudowną sukienkę ! Cały zestaw bardzo mi się podoba :))
    + dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, ładnie Ci w białym kolorze ;).
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz!! :)

    Śliczna sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna całość, bardzo w moim stylu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny outfit :)
    Co raz bardziej przywiązuję się do rzeczy z koronką :3
    Poklikane :)
    Sukienka: 17.44 $
    Naszyjnik: 2,15 $

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super Ci w takim looku! podoba mi się sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka rzeczywiście śliczniutka jest
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo spodobał mi się styl boho, sukienka jest bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.