16 czerwca 2015

OVERALLS BY H&M

Hej kochani! Mała przerwa od nauki, więc jestem! W dzisiejszym poście kombinezon z delikatnego, przewiewnego materiału. Jest moim strzałem w 10. Idealnie nadaje się na randkę, wieczorne wyjście, a nawet na zakupy. Na rynku jest pełno przepięknych kombinezonów we wzory, jednolite, czy też z seksownymi wycięciami. Uważam, że są idealne na chłodniejsze wieczory w lato. Każda z Was powinna je mieć w swojej szafie! Ja mam już 2 i na pewno na tym się nie skończy.

KOMBINEZON - H&M / NASZYJNIK - H&M






Pozdrawiam,
PAULYENN

33 komentarze:

  1. Świetny kombinezon :) Muszę sobie wreszcie jakiś kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny <3

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://wikiandmarta.blogspot.com/ - mój
    Obserwuję,licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinezon bomba ;) coś czuję że w tym sezonie nie odpuszczę już zakupu jakiegoś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny masz kochana ten kombinezon :)! Świetny blog ;)Na moim blogu modowym pojawił sie nowy post: http://kingefashion.com/boho-white-dress/- zapraszam serdecznie na bloga ;) bede zagladac tu czesciej. Buziaki, Kingefashion :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny :-) świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania kombinezonu- ten jest świetny!

    pin-up-hair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś kiedyś słyszałam, że kombinezony sa antyseksualne- nic bardziej mylnego! :)
    fantastycznie wyglądasz kochana, aż musze przejść sie do H&M, bo sama szukam dla siebie kombinezonu z długimi nogawkami, a nigdzie nie moge znaleźć idealnego :/

    super!

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. też uwielbiam kombinezony! są wygodne i można je ubierać na wiele sposobów :)
    a twoja stylizacja prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie kochana:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kombinezonik! Lubię takie printy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kombinezon!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny kombinezon, fajny outfit z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/bugs-bunny-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz w tym kombinezonie!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kombinezon, super w nim wyglądasz! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. perfekcyjna jak zawsze <3 pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kombinezony :)
    indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.