26 czerwca 2015

KIMONO

Witam Was kochani bardzo serdecznie!
Jestem już po egzaminach, więc mogę w końcu należycie zająć się blogiem. Panująca pogoda niestety znacznie utrudnia mi pracę. Zimno, uporczywy wiatr, zdjęcia nie wychodzą tak jakbym tego chciała.. ale cóż.. trzeba się pogodzić z tą jakże zmienną i brzydką pogodą w tym roku. 
W dzisiejszym poście kimono, którego od niedawna zostałam właścicielką. Jest hitem tego lata i każda z Was powinna go mieć! Zapewne każdemu z Was kojarzy się z tradycyjnym ubiorem japońskim. Jednak jest prawdziwym hitem w świecie mody. Dzięki niemu można zrobić coś z niczego, przykładem jest moja dzisiejsza stylizacja. Ze zwykłej sukienki typu basic w szarym kolorze zrobiłam mega modną stylizację. Wystarczył tylko dodatek w postaci kimona. Jest ze sklepu - klik
Znacie ten sklep? Moje wrażenia to.. całkiem przystępne ceny, a jakość ciuchów nawet dobra. Paczka idzie około 2 tygodnie, a kontakt  bardzo miły i pomocny. 

kimono - klik / sukienka - Sinsay / buty - no name









Pozdrawiam,
PAULYENN

21 komentarzy:

  1. Też miałam wybrac jakieś kimono z Dresslinka, ale ostatecznie wybór padł na inne rzeczy :). Teraz żałuję, bo świetnie się prezentuje :), faktycznie to hit tego lata ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś w ciąży ;) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro Cię to aż tak interesuje to spytaj osobiście :)

      Usuń
  3. Muszę wybrać się na zakupy i złowić jakieś kimono!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kimona, ostatnio zastanawiałam się właśnie nad zakupem tego co ty masz :) Śliczne zdjęcia!

    Mój blog~klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana u mnie to samo... fajną jesień mamy tego lata grrrr :/
    Zestaw świetny- bardzo ładnie wyglądasz! :) kimona zawsze baaaardzo podobały mi się na kimś, uważam, że meeega stylowe są, jednak sama czuję się w nich jak jakiś przebieraniec :(

    klik: 7,38$

    buziak :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz kochana <3!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne to kimono ! ^^

    pamellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda to kimonko :) do twarzy Ci w nim

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kimono jest świetnym uzupełnieniem stylizacji! Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz! :) ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.