1 czerwca 2015

DELICATE FLORAL.

Witajcie Kochani!
Po długiej przerwie w końcu jestem! Bardzo Was przepraszam za zaległości. Postaram się je nadrobić. Co u Was słychać? Jakieś plany na długi weekend? Mnie czeka praca i nauka.. także zero odpoczynku! 
W dzisiejszym poście bluzeczka na guziki w kwiatowy wzór i jeansy! Mega modnie i wygodnie! Mam też niespodziankę dla Was! - kod rabatowy -10% do sklepu www.rosegal.com
Znajduję się na końcu, buziaki! <3



BLUZKA - BIK BOK / SPODNIE - ZOUL / BUTY - NIKE

















______________________________________________________________

KOD RABATOWY:





41 komentarzy:

  1. Wyglądasz uroczo, bardzo dziewczęco :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna stylizacja ;-).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzeczka, fajny zestaw :) Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyglądasz kochana i super jeansy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny strój podoba mi się ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper masz tą bluzeczkę, strasznie mi się podoba ;);)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny luźny zestaw :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną figurę, spodnie super wyglądają na Tobie ! Trzymam kciuki za ten długi weekend pełen nauki i pracy - dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  11. no witaj po przerwie :)
    ładnie, prosto i z klasą - jeansy są fantastyczne.

    a co u nas? wbijaj w wolnej chwili by się dowiedzieć heh www.xavilove.blogspot.com

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, wiosenna stylizacja!

    Alice's World - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :) Piękne i subtelne <3
    świetne spodnie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie w moim stylu! Uwielbiam ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! :) Ja jeszcze nie mam planów na weekend, ale jak będzie pogoda to z pewnością coś się wymyśli ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw. i genialna figura!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylizacja :D taka na luzie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie proste i minimalne stylizacje. :) Ślicznie wyglądasz!

    W wolnej chwili zapraszam:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/
    Bardzo ładna bluzeczka, delikatna i dziewczęca :)

    To nie zazdroszczę tej nauki :( ja na szczęście szkołę mam już dawno za sobą, a aktualnie się urlopuję, korzystam ze słonka, więc wysyłam Ci kilka gorących promyków i powodzenia życzę :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.