3 maja 2015

MAXI SKIRT & CROP TOP.

Hej kochani! Co u Was słychać? Majówka udana? W mojej miejscowości pogoda (nawet) dopisała! Słonecznie, w miarę ciepło, więc można było rozpalić upragnionego, pierwszego grilla. Było smacznie. Lecz wszystko co dobre, szybko się kończy. Jutro znowu poniedziałek i powrót do rzeczywistości. Moim postanowieniem na ten tydzień napisanie referatu i pracy. Maj szybko minie i znowu sesja mnie i innych czeka. A tyle tego.. że strach nawet o tym myśleć. 
W dzisiejszym poście maxi i crop top! Spódnice maxi to elegancja i luz w jednym! Można je nosić do trampek jak i do szpilek. Jest ogromny wybór w kolorach i materiałach. Moja - jest plisowana i w pięknym niebiesko-fioletowym kolorze zwanym indygo. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Ma 2 rozporki po prawej i lewej stronie, a pod spodem krótką spódniczkę 'halkę'. Do niej wybrałam piękny, czarny crop top z koronki. Crop top jak sama  nazwa wskazuje jest to krótka bluzeczka, która idealnie pasuje do spodni, spódniczek i spodenek z wysokim stanem. Idealnie sprawdzają się na lato! Do stylizacji dobrałam skórzaną ramoneskę i balerinki, ale czarne szpilki również byłyby ok! 
Oglądajcie i oceńcie sami! 

Pozdrawiam :*

*tam gdzie słoneczko przygrzało spódnica jest troszkę w ciemniejszym odcieniu, jej rzeczywisty kolor jest na pierwszym zdjęciu


spódnica - ZARA / bluzka - no name / ramoneska - New Yorker / kolia - Stradivarius 





















40 komentarzy:

  1. Super strój;) podoba mi się spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda połączenie całości looku:) P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia *o* <3
    + właśnie zaczynam przygodę z blogowaniem. Zaobsrwujesz / skomenujesz notke? Byłoby mi mega miło! :) ✲Blog✲

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute look, love this top :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódnica,bardzo pasuje do ten bluzki :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna jest ta spódnica. Ma świetny kolor! A crop topy to ja po prostu uwielbiam! Super outfit!
    Mogłabyś poklikań w linki w poście na moim blogu? Proszę, bardzo mi na tym zależy!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit a ty jesteś po prostu prześliczna <3

    yoyo696.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa spódnica, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam koronkowe bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko! mówiłam Ci już jaka jesteś śliczna?:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka i spódniczka, razem bardzo ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Fason i kolor spódnicy jest oszałamiający! Ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz
    Chociaż nie przepadam za plisowankami, mam złe wspomnienia w dzieciństwa - na Tobie
    spódnica wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnice i sukienki maxi pokochałam w tamtym roku. Twoja jest obłędna i świetnie komponuje się z tym crop topem!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuuuudo ta spódnica <3 Uwielbiam ten kolor! :) Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor ma ta spódniczka :) Cały zestaw jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. post jest świetny, taki w Twoim stylu :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluzka! totalnie się zakochałam w takich krótkich bluzeczkach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sukienki i spódnice maxi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny zestaw :)

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  24. masz ciekawego bloga : )
    na pewno będę częściej zaglądać a tym czasem ja zapraszam na nowego mojego bloga : *
    http://patrycjapardej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W mojej miejscowości też pogoda dopisała podczas majówki.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. aż się dziwię, że nie mam jeszcze takiej spódnicy maxi w szafie! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama nie odważyłabym się ubrać takiej spódnicy, ale na tobie wygląda świetnie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię spódnice maxi-w sezonie letnim wyglądają wyjątkowo świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. If you be taught digital marketing , together with your experience you can begin as an entrepreneur.


    Check out my site - top internet marketing training program online
    ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.