15 maja

GREEN FRINGES.

Cześć kochani! W dzisiejszym poście stylizacja z moja ulubioną narzutką w kolorze butelkowej zieleni z frędzlami. Gdy ją zobaczyłam, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Po pierwsze za kolor, a po drugie za fason i dodatek w postaci frędzli. Idealnie pasuje do wiosennych stylizacji. Bowiem frędzle są teraz bardzo modne, a w takiej postaci jeszcze ich nie spotkałam. Do sweterka dołączyłam skórzane spodnie i białą bluzeczkę. Jak Wam się podoba stylizacja? Czy Was też tak zauroczył ten sweterek, tak samo jak mnie? :)

narzutka - Tom Tailor / spodnie - H&M / buty - no name / bluzka - H&M / kolia - Stradivarius









33 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) sweterek i buty jest bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! :) Cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek, tylko nie mój kolor ale fason i frędzle boskie! Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty naprawdę robią wrażenie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka mnie oczarowała, jest bardzo ciekawa taka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajćććć ale mi się podobają tego typu sandały <3
    sama dumnie bym nosiła :)
    Ze skórzanymi spodniami tworzą zadziorny zestaw- baaardzo mi się podoba :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te spodnie :)
    Wszystko razem wygląda świetnie :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne buty!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna jest ta narzutka, kolor po prostu fenomenalny ;) jak ja uwielbiam te Twoje stylizacje ! ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw ślicznoto!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta narzutka, lubię takie :) Całość idealnie ze sobą połączona :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja! zakochałam się w tej narzutce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te buty! A narzutka ma kolor prześliczny po prostu <3
    yoyo696.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne buty <3
    Zapraszam estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty świetne!
    Obserwuję :)

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny look!!
    Obserwujemy :)
    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekłaś mnie tą stylizacją, spodnie są fenomenalne - kiedyś takie miałam i chyba znów do nich wrócę... :)
    z przyjemnością zaczynam obserwować bloga.

    Buziaki!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. buty najlepsze!

    zapraszam na lumpekowe łowy, jesteśmy nowe
    socheaplysonicely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz obłędnie! Taka butelkowa zieleń to Twój kolor :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam kochana na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  22. pasują do ciebie Kochana te kolorki :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style