2 kwietnia 2015

SLIP ON SNAKE.

Cześć wszystkim! Pogoda znów płata Nam figle, dlatego troszkę mnie tu nie było. Zdjęcia w brzydką pogodę nie zawsze wychodzą tak jakbyśmy tego chcieli.. Całe szczęście dziś wyszło słońce i skorzystałam z tej jakże miłej i niespodziewanej okazji. W dzisiejszej stylizacji gorący trend nadchodzących sezonów - trampki SLIP ON! Na rynku mamy przeogromny wybór, z koronką, blaszką czy też cekinami. Ja postawiłam na skórę węża! Należą do jednych z moich ulubionych butów na wiosnę! Mimo swojego sportowego wyglądu, przełamią niejedną elegancką stylizację. Swoim wzorem dodają stylizacji niepowtarzalnego charakteru. Każda dziewczyna, która lubi wygodny styl powinna je mieć! Naprawdę polecam. Do butów dobrałam czarne dodatki.

buty - allegro podobne tutaj / spodnie - Vero Moda / kurtka - yolo24.pl / torebka - Manzana / sweterek - nn 














33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, wszystko w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty genialne ! ;) sama na takie poluje http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramoneska i buciki :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kurteczka :) ile kosztowała??:)
    Obserwujemy ? daj znać u mnie ;)
    K L I K :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja - rewelacja :) bardzo mi się podoba, świetne buciki!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry but :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Those shoes are dope!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie tyle, że szmaciane :) białe i czarne - kocham te buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam, Xavilove

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham trampki slip on w każdej odsłonie i te z ćwiekami i te z skóry wszystkie możliwe. Świetny outfit!
    Sama paluje na podobne butki własnie w "skóre węża". U mnie tez znajdziesz post z slip n ale w kolorze pasteli :)

    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww kocham ten outfit! Najbardziej spodobał mi się sweterek :) Szukałam w sklepach podobnego, ale nigdzie nie znalazłam.
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Paulinka w cudownych slip-onkach !
    Buzioooll !:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne masz te buciki! Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam na nowości http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne buty! Od razu przyciągnęły moją uwagę:) świetnie wyglądasz.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ramoneski! A buciki mają fajny, dziki wzorek :D az chyba sama sobie takie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przekonują mnie te buty, ale reszta outfitu bardzo na + :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz w tym zestawie.:) Podobają mi się te Twoje buciki:)

    Dzięki za odwiedziny:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie pogoda od kilku dni właśnie taka mega kapryśna, jak piszesz :/ leje deszcz, za chwilę świeci słońce, po czym sypie grad i wieje mega wiatrzysko, które niemalże głowy urywa :/ i tak w kółko, cholery można dostać grrrr :/ po prostu wszystkie cztery pory roku w jednym czasie :/ Znowu z kurtałą zimową i kozakami musiałam się przeprosić grrrr
    Fajną zimę, mamy tej wiosny :/

    Zestaw świetny, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo i przede wszystkim nie przekombinowane, a to najważniejsze :) i tramposze czadowe <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit, takie casualowe looki lubię najbardziej! Buty genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing outfit!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw! :) akurat w moim stylu :)
    buty są boskie

    obserwuję :)
    http://paaulina-pauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny codzienny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje slip-on'y są cudowne. Mam zamiar zamówić sobie identyczne, ale z niebieskim wężowym wzorem i tu nawet nie chodzi o trendy, ale te buty są po prostu mega wygodne :)
    P.S. Wow jaka figura :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, boska ramoneska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny zestaw! uwielbiam takie kurtki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.