28 kwietnia 2015

CAMEL COAT.

Hej kochani!
W dzisiejszym poście stylizacja na chłodniejsze dni. Akurat pogoda u mnie znacznie się popsuła. Utrudnieniem podczas robienia zdjęć był silny wiatr i mżawka. Także moje włosy już zaczęły reagować na te warunki, co widać na zdjęciach (puch, kręcenie). Głównym akcentem i bardzo modnym trendem jest płaszcz, w kolorze wielbłądziej wełny, czyli tzw. camel. Był na liście moich 'must have' i w końcu go zdobyłam! Warto go mieć, ponieważ pasuje do wielu stylizacji. Odcień wielbłądziej wełny pasuje do wielu barw, ja wybrałam czerń i biel! Klasycznie.

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny, obserwacje i komentarze! Ogromnie mnie to cieszy i motywuje mnie do dalszej pracy.

płaszcz - no name / spodnie - Vero Moda / bluzka - H&M / buty - Nike Airmax / torebka - Manzana











60 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look - całość świetnie dobrana.
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki są cudowne, a trencz w kolorze camelowym - cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plaszczyk-narzutka, z adidaskami wyszedł fajny, niebanalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :) myślę nad zakupem jakiejś torebki Manzany, może to będzie akurat ta, którą zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połaczenie elegancji ze sportowymi butami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Wszystko idealnie do siebie pasuje, a płaszcz dodaje stylizacji "tego czegoś".
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy są piękne!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale się prezentujesz w tym płaszczyku kochana!!:)<3
    Jest stworzony dla Ciebie po prostu!:)
    Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna narzutka, podoba mi się jej połaczenie z sportowymi butami :) ostatnio polubiłam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne połączenie, suuper <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! 3x tak ^^

    zapraszam do siebie http://yoyo696.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to razem wygląda :-D.Pytałaś o wspólną obserwacje-ja już obserwuję i czekam Ciebie ;-) .
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, a ty? Czekam na uczciwy rewanż ;)

    AGI BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz (jak w sumie cała stylizacja) jest naprawdę niesamowity i patrzy się na Ciebie z ogromną przyjemnością :) Piękne zdjęcia! W oczy rzuciła mi się też torebka, której Ci strasznie zazdroszczę!
    pytałaś o obserwację, ja już, teraz ty :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny płaszcz, taki krój mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja!

    Pytałaś o wspólną obs ja już :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetnie wyglądasz, idealne połaczenie!

    Życzę miłego wieczorku oraz pozwole sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O Boże, ten płaszcz jest taki cudowny!
    Wydaje mi się, że do mnie by nie pasował ze względu na figurę, ale jest po prostu...
    mega!

    A jak Ci się żyje z torbą z Manzany? Ja mam swoją od ponad roku, karmelową, bardziej podłużną i usztywnianą. To moja druga w kolejności częstotliwości użytkowania torba :D

    www.krachszaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niecałe pół roku i jestem zadowolona, mam ją nieustannie przy sobie (jest jedną z ulubionych) i nie zniszczyła mi się wcale, jestem bardzo zaskoczona jakością :) pozdrawiam! :*

      Usuń
  23. Ten ból, kiedy jakaś cudowna rzecz jest 'No name'... Płaszczyk jest niesamowity, a właśnie takiego szukam ! :< Świetna stylizacja w każdym bądź razie ;d pozdrawiam x

    www.mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz ;) mam podobna torbę i też ją bardzo lubię :) buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja tak ładnie nie wychodzę, jak mi wieje podczas zdjęć :P no i zestaw super - moje kolory i piękny płaszcz, a torba? Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :)Płaszcz pięknie się na Tobie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie połączenie stylów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bym szpile do tego dała zestawienia o :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie też pogoda się popsuła... fajna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty masz świetne! :) W tym roku planuję sobie taki kupić, bo zwlekam już jakiś czas :) buziaki piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę fajnie zestawiłeś sportowe buty z klasycznym zestawem. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ajććć też dłuuuuugo chorowałam na tego typu szlafrokowe płaszczyki, z dużymy, asymetrycznymi kołnieżami, które dodają im mega efektu :)
    nie wiem czy widziałaś, ale w poprzednim poście też pokazywałam swój :)
    super wyglądasz kochana! :)
    świetne bucisze i piękne pazurrrki- szkoda, że nie ma na nie zbliżenia <3

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś nie lubiłam takich płaszczyków, ale na Tobie świetnie wygląda! :)

    Ja już obserwuje :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna stylówka, podoba mi się ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W tym płaszczu wyglądasz cudnie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice coat! Looks very stylish)

    www.annarise.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta stylizacja! Lubię połączenia klasycznych płaszczy z ponadczasowymi modelami butów sportowych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczną masz torebkę :) dziękuje za odwiedziny. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty i płaszczyk - wspaniałe! Bardzo podoba mi się cała stylizacja. Przepięknie jest Ci w takim odcieniu brązu, jak ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/hej-kochani-witam-was-bardzo-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne wygladasz! Cameowy płaszcz i "basicowa" reszta to absolutny klasyk i zawsze wyglada sie w tym perfekcyjnie :)

    Dodaje do obserwowanych:) bedzie mi miło jak do mnie wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny ten płaszcz, świetnie go zestawiłaś, połączenie z air maxami jest fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  45. like your coat ! :)
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie ładny ten płaszczyk ! ;)
    zapraszam blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.