6 marca 2015

KHAKI TROUSERS.

Hej słoneczka! Staram się regularnie przygotowywać i wstawiać posty. Póki co, całkiem dobrze mi to wychodzi. Znika śnieg.. jest coraz cieplej i nawet troszkę słońce przebija się przez chmury. Na twarzy każdego z Nas od razu pojawia się uśmiech na twarzy. 
Dziewczyny, mam problem i pytanie! Moje air maxy są w strasznym stanie.. Chciałabym się Was spytać jakie macie sposoby na białe buty, szczególnie te miejsca z materiału? Macie jakiś dobry preparat? Ja skusiłam się na preparat w sprayu z Deichmanna jednak efektów ZERO! Z góry dziękuję za jakieś pomysły.
Dzisiejsza stylizacja na luzie z moimi jednymi z ulubionych spodni w kolorze khaki! Moim najlepszym sposobem na ich noszenie są białe, czarne i beżowe dodatki. Do tej stylizacji wybrałam czerń. Pięknie prezentują się te dwa kolorki. Zobaczcie sami!

kurtka - New Yorker / spodnie - Vero Moda / buty - no name / torebka - H&M / bluzka - Atmosphere / naszyjnik - H&M









49 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja ! ;3
    Strasznie lubię czytać twój blog :")
    Obserwuję już od dawna :)

    Pozdrawiam cieplutko
    lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja jak zwykle, widać że znasz się na rzeczy !
    Cudownie wyglądasz :)
    Kochana dziękuje, że poklikałaś u mnie ;*
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka i spodnie mega!

    Zapraszamy (2 nowe posty): http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacja, a szczególnie kurtka i buty są MEGA!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej super;**

    ciekawa notka :)
    ciekawie piszesz :) zachęcasz ąż czytelnika do dalszego czytania :)
    kochana pozdrawiam i życze ci dużo sukcesów w blogowaniu !

    może obs za obs daj znac ja sie od razu odwdzieczam ! i jestem uczciwa :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja.
    Najbardziej podoba mi się torebka.
    Naprawdę ciekawie piszesz, a to zachęca do dalszego czytania.
    Żeby być z tobą na bieżąco dodałam bloga do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie. http://zuziksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny zestaw! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw pzdr!
    http://radissonblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukałam kurtki na wiosnę... i chyba znalazłam :D. Piękna!
    Spodnie też ładne, chociaż ja zostaję wierna czarnym i granatowym (jeansowym). Chyba najbardziej przemawia do mnie klasyka. Chciałabym też białe, ale się boję :D.

    Pozdrawiam,
    dosmileyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja, bardzo podoba mi się kurtka :)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    gold-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja większość butów (w tym właśnie adidasy i nawet materiałowe conversy) wrzucam do pralki i buty są czyste jak ta lala, jednak trudno cokolwiek doradzić na odległość. Nie wiem z jakiego materiału są wykonane takie Air Maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. So cute Your Outfits. Like the combo

    XXX Johanna

    www.fashionstylebyjojanna.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Like the style and the combo of your Outfit. Looks Great.

    XXX Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna stylizacja, idealna co dzień:) śliczną masz kurteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ciemny look,kurteczka jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  20. super kurteczka :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przydałyby mi się brązowe spodnie! :-) Ja białe buty czyszczę proszkiem IZO ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądasz :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing look!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przyjemna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna kurtka ;)


    http://patricia9810.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. The other day, while I wass at work, my cousin stole my
    iPad and tested to see if it can survgive a 40 foot drop, just so she
    can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.
    I know this is entirely off topic but I had to share it with
    someone!

    Alsoo visit my blog Kulakan Mukena Bali surabaya

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne zestawienie, idealne na taką wczesną wiosnę. ;) chociaż niestety dzisiaj pogoda już się popsuła, co niestety zupełnie mnie nie cieszy. mam jednak nadzieję, że to tylko chwilowe pogorszenie. ;)
    i strasznie podoba mi się Twoja torebka, bardzo lubię takie. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna kurteczka! ladnie Ci w takiej fryzurce:*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :) ładny kolor ust :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kurtka !:)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. When someone writes an article he/she keeps the image of a user in his/her braain that how a user ccan be aware of it.
    Thus that's why this article is amazing. Thanks!

    My web blog Langsung Dari Pabrik

    OdpowiedzUsuń
  33. I'm truly enjoying the desig and layout of your website.
    It's a very easdy oon the eyes which makes itt mmuch more enjoyable for
    me to come here andd visit more often. Did
    you hire out a designer to create your theme? Superb work!


    My blog post; Distributor Daster Murah Meriah

    OdpowiedzUsuń
  34. Goood way of describing, and gold post to get facts on the topic
    of mmy presentation subject matter, which i am going to deliver in school.


    My web blog ... Obral mukena bali

    OdpowiedzUsuń
  35. Good information. Lucky me I found your site by accident
    (stumbleupon). I have saved as a favorite for later!

    my web page; obral baju 5000

    OdpowiedzUsuń
  36. Super outfit, trafiłaś w mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na moje białe buty stosuję zmywacz do paznokci i świetnie sobie z nimi radzi tylko, że nie jest to materiał tylko coś w stylu eko skóry. Materiałowe buty można wrzucić do pralki, próbowałam i nic złego z nimi się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.