2 marca 2015

GRAY, SPORTS.

Cześć słoneczka! Przepraszam za długą nieobecność, spowodowała ją szkoła w weekend i brzydka pogoda. Dziś znalazłam chwilę, więc jestem! Co tam u Was słychać? Niedługo dzień kobiet planujecie ten dzień jakoś szczególnie? Ja już dostałam prezencik od mojego mężczyzny, więc mam już ten dzień za sobą.
Przychodzę do Was z banalną i mega modną stylizacją! Moją perełką i nową zdobyczą jest kombinezon. Ma szary kolor i materiał nie jest ani za cienki ani za gruby. Jest w sam raz! Zupełnie taki, jaki chciałam. Kombinezony w sklepach są przeróżne, można je nosić na sportowo (z adidasami), jak i elegancko (ze szpilkami). Był moim 'must have', który się spełnił! Do niego założyłam adidasy i miętową ramoneskę, na sportowo i na co dzień. Koniec pisania, oceniajcie sami! Buziaki!

kombinezon - allegro / ramoneska - bershka / torebka - Manzana / buty - Nike / naszyjnik - H&M











33 komentarze:

  1. woww wyglądasz mega! :D Kocham i air maxy i kombinezony <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny dresik ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. Fajny wygląd bloga. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. loving this look!

    fridaynightstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurteczka!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz. kombinezon na plus

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja, wygodna, spokojna i kobieca, ja jakoś nie planuję dnia kobiet, w sumie to w taki dzień wystarczą zwykłe życzenia lub jakiś drobniutki upominek, to nie jest jakieś wielkie święto według mnie i w sumie można mieć dzień kobiet codziennie jeśli partner, czy tam koledzy o nas kobitki dbają ;) zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buciki :) uwielbiam AIR MAXY :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, uwielbiam taki modowy chillout :)

    NATFORART click

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny luźny zestaw:) Kombinezon idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon jest boski ; )) I śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kombinezony trafilas w moje serce haha, wiecej usmiechuu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kombinezon! Pięknie ci w nim :*
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://jsjasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kombinezon, sama posiadam tylko, że czarny :-)
    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglądasz :)
    super kurteczka

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba kolorystyka tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też poluję na kombinezon idealny. Tyle, że szukam czarnego :-) Twój jest super luźny i faktycznie i do szpilek i do adidasów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Genialny te szary kombinezonik ;)
    PS. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna stylizacja :)
    Masz prześliczne paznokcie *.*
    Ps. obserwuję od dawna :)
    http://lailaxoxo.blogspot.com/ Zapraszam Serdecznie
    Brakuje jeszcze 40 obserwatorów do 300!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kurtka i paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny kombinezon i śliczna kurtka, poluję na taką u siebie w sklepie ale chyba jeszcze dostawy nie było :)
    +obiecana obserwacja już jest,czekam na rewanż :)
    pozdrawiam http://makeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kombinezon jest mega i świetnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham kombinezony, ale jakoś mi nie leżą :( Jejku, jakie cudne paznokcie! *.*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten kombinezon! :)


    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.