17 marca 2015

ELEGANCE & SPORTS.

Cześć słoneczka! Przepraszam za długą nieobecność. Spowodowała ją wizyta u dentysty i niekorzystne spuchnięcie mojej twarzy, niestety.. Postaram się nadrobić zaległości? Co tam u Was słychać? U mnie jak widać na zdjęciach coraz piękniej i wiosennie. 
Stylizacja na dziś to połączenie stylów eleganckiego ze sportowym - efekt: mega modna i wygodna stylizacja!
Głównym akcentem jest jeansowa koszula i elegancka kolia. Do koszuli dobrałam narzutkę i czarne legginsy z wysokim stanem. Na nóżki adidaski i możemy śmigać na zakupy!

koszula - Pull & Bear / narzutka - no name / kolia - Tally Weijll / spodnie - Marc Cain / buty - Reebook / okulary - Sinsay









37 komentarzy:

  1. perfect look!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dżinsowe koszule. Bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!
    Stylizacja prezentuje się naprawdę ładnie :)

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula z tym naszyjnikiem wygląda fantastycznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula i bardzo ładnie komponuje się z tym naszyjnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula! Jestem w takich zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula <3

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega butki! Całość prezentuje się świetnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie, koszula bardzo mi się podoba!
    Piękne włoski masz :)

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw :) świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna narzutka :)) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie zlikwidowali tally wajil a tam sa swietne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny outfit :) A wygląd bloga rewelacyjny :* http://life-fashion-and-i.blogspot.com/2015/03/czy-warto-byc-dobrym.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takiego typu stylizacje :) świetnie kochana !

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny zestaw ;) mam taki podobny sweterek :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw:) Super koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie kochana
    jak patrzę na Ciebie , to coraz bardziej podobają mi się dżinsowe koszule

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach czasami tak jest niestety po wizycie u denstysty :)
    Ale fajnie że już napisałaś i bardzo ąłdny strój :)
    Oj ubrałabym się tak z ogromną chęcią.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna koszula i fajnie wszystko dobralas :) zaczynam obserwacje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz wspaniale! Chyba jeansowe koszule nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula i naszyjnik są świetne :3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę super! Buty mi się mega podobają ;*
    Ps. Fajnie że Ci się podoba post :) Szkoda tylko, że go nie przeczytałaś :( :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś w moim stylu ... Podoba mi się bardzo :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Luz i wygoda przede wszystkim :) koszula jest świetna i bardzo spodobał mi się naszyjnik- uwielbiam takie błyskotki <3
    Super wyglądasz ;)
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. Na co dzień też stawiam przede wszystkim na wygodę:) takie stylizację bardzo lubię:)
    Obserwuję z czystą przyjemnością i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja! Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.