13 lutego 2015

BURGUND & BLACK.

Cześć wszystkim! Bardzo przepraszam za zaległości, choroba jak i pogoda nie pozwoliła mi na jakiekolwiek zdjęcia. Co tam u Was słychać? Jakie plany na Walentynki? Czy również wybieracie się na Greya? Ja już nie mogę się doczekać! <3
Dzisiejszy pościk - stylizacja! Dominuje kolor czarny, z którym się nie rozstaję. Jest jednym z moich ulubionych kolorów. Pół szafy to rzeczy w tym kolorze. W połączeniu z burgundem wygląda rewelacyjnie i niezbyt nudno! Zobaczcie sami!

kurtka - New Yorker / sweter - no name / legginsy - Marc Cain / torebka - tutaj / buty - no name / kolia - Stradivarius / pasek - no name / zegarek - timemaster














pozdrawiam serdecznie,
PAULYENN :*



burgund & black.

20 komentarzy:

  1. Super zestaw. Ja nie idę na Grey'a ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałą masz tą torebkę ;) Również mam jedną z tego sklepu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czarny kolor:D
    stylizacja świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czarny kolor super on wygląda w stylizacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super secik wszystko mi się podoba!

    pozdrawiam kochana
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor sweterka! Supermodny teraz :-) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kurtka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kreacja. Sweterek jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.