6 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

 Dziękuję za nominację lamodenathalie.blogspot.com :)

Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania, które otrzymałam:
  1. Podaj tytuł ulubionej bądź dobrej według Ciebie książki (może być kilka) ?
  2. Ulubiony bądź dobry według Ciebie film (możesz wymienić kilka) ?
  3. Morze czy góry ?
  4. Lubisz siebie ?
  5. Dlaczego założyłaś/eś bloga ?
  6. Wierzysz, że istnieje Bóg ?
  7. Co robisz, żeby jak najszybciej poprawić sobie humor ?
  8. Jak oceniasz mój blog w skali od 1-10, uzasadnij odpowiedź ?
  9. Wyobraź sobie, że trafisz na bezludną wyspę .. Co byś zabrał/a (miejsce jest tylko dla jednej rzeczy/osoby) ?
  10. Czego oczekujesz po prowadzeniu bloga ?
  11. Czego byś nigdy nie założył/a ?
Odpowiedzi:
1. "Pięćdziesiąt Twarzy Greya"
2. "Prawdziwa jazda",  "Gwiazd naszych wina"
3. Morze
4. Nie mam innego wyjścia :D
5. Założyłam bloga, ponieważ interesuje się modą, moja szafa się nie domyka więc chciałam się podzielić z Wami moimi stylizacjami, pomysłami, etc.
6. Tak
7. Słucham muzyki, jem czekoladę
8. 9, super jakości zdjęcia, estetycznie, ogólnie wielki +
9. moją miłość <3
10. Chcę poznać inne dziewczyny, które tak bardzo uwielbiają ciuchy jak ja! :D
11. Sandały + skarpetki = OHYDA!!
_________________________________________________________________________________

Moje pytania:
  1. Ulubiony serial, bez którego nie możesz żyć?
  2. Co robisz, aby zwiększyć popularność na blogu?
  3. Co można znaleźć na Twoim blogu?
  4. Buty czy ubrania?
  5. Kosmetyk, który musi być zawsze w Twojej torebce to..?
  6. Podoba Ci się mój blog? (uzasadnij)
  7. Futra ze zwierząt - założyłabyś?
  8. Twój najgorszy zakup to..?
  9. Szpilki czy buty sportowe?
  10. Lubisz blogi o zdrowym stylu życia?
  11. Czy akceptujesz siebie?

5 komentarzy:

  1. Też wolę morze niż góry :D
    Ciekawe odpowiedzi :)
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąty punkt chyba trafia w sedno każdej blogerki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No co Ty, sandały + skarpetki są fajne, hahhaha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.