16 stycznia 2015

CAPE, PATTERN

Cześć wszystkim!
Dziś u mnie pięknie i słonecznie więc wybrałam się na foteczki z moim mężczyzną (sprawdzimy jaki z niego fotograf). Przyznam, że wyszły mu całkiem nieźle. :P
Dzisiejsza stylizacja jest w sam raz na zmienną pogodę, która nas otacza. Głównym akcentem jest piękna, ciepła narzutka we wzory. Bardzo lubię ten typ ubrania, ponieważ pasuje ona zarówno do jeansów, legginsów jak i zwykłych spodni. Można również założyć do sukienki jak i spódniczki - jak najbardziej! Posiadam wiele przeróżnych narzutek, które zawsze dostarczą mi ciepła, gdy go zabraknie. Są jednolite lub we wzory, jednolite mogą się z czasem znudzić, więc można trochę zaszaleć. Do narzutki dołączyłam biały top, spodnie marmurki i czarne dodatki. Prezentuje się właśnie tak:


Narzutka - New Yorker / Spodnie - Bershka / Buty - no name / Torebka - Sinsay / Top - no name














CAPE, PATTERN

32 komentarze:

  1. narzutka bardzo fajna, świetny motyw ogólnie fajne kolorki, bardzo mi się podoba ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweter! Mam teraz bardzo podobny, jak nie nawet taki sam kolor włosów i strasznie mi się podoba <3 Wyglądasz świetnie.
    Dodaję do obserwowanych i zaraz zobaczę Cię na Lookbooku i ModnejPolce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia. :) Obserwuje !

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Świetna narzutka bardzo mi się podoba te kolory takie ożywione rzeczywiście pasują do tak pięknej pogody u mnie również było dziś ciepło słoneczko świeciło miałam ochotę zdjąc tą ciepłą kurkte szalik itp i biegać i cieszyć się tą piękną pogodą w samej bluzce :D Ale niestety ;*


    Świetny post ;)

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne klasyczne botki :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jeeej, przepiękna ta narzutka ;-) Cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny kardigan <3
    śliczna jesteś :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna narzutka i fajne kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no slicznie wygladasz, nie ma to tamto :) tylko przydałaby sie nieco wieksza czcionka :)
    http://myslenadadresem.blog.pl zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie!

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie, wszystko doskonale ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie i boski sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja *.*
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweter, ma bardzo fajne kolory ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja *-*
    Tak w ogóle fajnie piszesz i czyta się meega milusio twojego bloga. :")
    Obserwuję ;3
    Trzymaj dalej taki poziom ;)

    Pozdrawiam cieplutko
    cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za miły komentarz ;) Bardzo fajny codzienny zestaw. Sweter ma świetne kolory. Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana wyszłaś ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, rewelacyjnie wyglądasz! :) swetrzycho bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo kochana, to w takim razie ja Ci zazdroszczę tego słońca, bo sama już ze sto lat go nie widziałam :( u mnie chlapa, ciapa, mega wiatrzysko i deszcz... pogoda istnie jesienna grrrr :/
    Chłopak w roli fotografa spisał się na 5, jednak to za sprawą modelki :) super zdjęcia :) Ten sweterek bardzo mi się podoba, te wzory przypominają mi trochę azteckie wzory, które uwielbiam :)
    Co byś powiedziała na wspólną obserwację?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję i czekam na nowego posta :)

      Usuń
  20. Piękny sweter, a jakie masz nogi szczupłe! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wygladasz...sweterek jest sliczny, bardzo pasuje do calosci:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Narzutka jest extra, czy była też w innych kolorach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam w internecie jeszcze z pomarańczowym akcentem :)

      Usuń
  23. narzutka jest świetna! bardzo mi się podoba :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw ;) Piękny sweterek ;)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.