22 stycznia 2015

AVON PLANET SPA

Hej! Oderwałam się trochę od nauki i zawitałam tutaj chociaż na chwilę. Żeby nie zaniedbywać bloga przygotowałam dla Was małą recenzję kosmetyku, a mianowicie maseczki do twarzy. Wybór maseczek w drogeriach jest wieeelki, czasami boimy się ryzykować, aby nas nie uczuliły (zdarzyło mi się raz..). Maseczki są w różnych formach, w saszetkach, tubkach czy też próbujemy same robić w domu. Lubię ten rodzaj 'odświeżenia, oczyszczenia, relaksacji' twarzy, ponieważ zawsze po kuracjach  twarz jest w nieco lepszej kondycji. Każda kobieta lubi od czasu do czasu zrobić sobie domowe spa, aby oderwać się od codzienności, nieprawdaż?

Tematem dzisiejszego postu jest maseczka AVON PLANET SPA! Gorąco polecam! Wybór jest przeogromny, ciężko się tak naprawdę zdecydować, którą wybrać. 

Moja to: oczyszczająca maseczka do twarzy z glinką z tureckiej łaźni termalnej.

Plusy:
- wydajna
- tania
- po nałożeniu chłodzi twarz
- zmywa się ją bardzo łatwo
- gdy już jest gotowa do zmycia zmienia kolor z brązowego na różowy
- przepiękne opakowanie <3
- ładnie pachnie

Minusy:
BRAK!

Kupiłam ją na spróbowanie znudziło mi się już kupować maseczki w saszetkach itd. 
Na pewno przetestuję jeszcze inny rodzaj. :)







Pozdrawiam,
PAULYENN

14 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystkie kosmetyki z planet spa ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że nigdy nie używałam tego :P ogólnie lubie kosmetyki z Avonu, szczególnie ta pachnące żele do mycia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pachną pięknie <3 polecam, jest na prawdę dobra :)

      Usuń
  3. uwielbiam kosmetyki planet spa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba bede musiala wyprobowac :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama już długo jest konsultantką w Avon'ie i powiem szczerze nigdy nie zwróciłam uwagi na te kosmetyki, bo wydawały mi się stratą czasu, a tu proszę ; )) Trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie trzeba zaopatrzyć się w te propozycje :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie jestem przekonana do produktów Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja co do niektórych również mam pewne zastrzeżenia, ale ten się sprawdził :)

      Usuń
  8. Kocham ich produkty. Mam świetną maseczkę na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jakoś nie jestem przekonana do avonu, ale warto wypróbować :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/unprepared-for-new-challenge.html
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w link do kurtki ? :) Chętnie się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm moze sobie zamowie :)
    maseczek z Avonu jeszcze nie wyprobowalam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki z avonu ale maseczki jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.