29 grudnia

WINTER IS COMING

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie po przerwie świątecznej. Jak tam po świętach, trochę kg przybyło? Ja spędziłam ten czas bardzo miło i rodzinnie. Dzisiejszy post będzie dotyczył trendu jakim jest - koszula wiązana w pasie i na biodrach. W stylizacji pokaże tą drugą opcję - na biodrach.

kurtka - New Yorker (kołnierzyk DIY)
koszula - Textil Market
bluzka - Sinsay
okulary - Sinsay
spodnie - yolo24.pl
timberki - no name





















winter is coming! - MODNAPOLKA.pl

47 komentarzy:

  1. świetna kurtka, super z tym kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, uwielbiam timberki, a koszula ma super kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu Kochana dopiero teraz hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero ta stylizacja powiedziała do mnie: musisz ją obserwować! :D

      Usuń
  4. Świetna kurtka i buty! ;)) Widać, że zima Ci nie straszna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog bardzo fajny ;) Przyznam, że masz wspaniały LOOK.
    Jeżeli jesteś chętna to proponuję obs/obs
    Jeżeli chcesz to odpisz proszę na moim blogu ;)
    Pozdrawiam!!!
    http://heart-beats-harder69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurtka jest naprawdę genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włoski :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko w połowie moje, ale dziękuję :)

      Usuń
  8. Świetny outfit, wszystko razem dobrze współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz! Zdjecia pobijają wszystko! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko idealnie pasuje, buty, krata, kurtka, okulary i warkoczyk. Świetna, przemyślana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz. Aż przyjemnie patrzy się na ten śnieg, u mnie od rana pada deszcz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie niestety już też.. dziękuję bardzo :)

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz :) boskie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja u mnie święta bardzo szybko minęły niestety
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) wszystko co dobre, szybko się kończy, niestety.. :)

      Usuń
  14. super wygląda ta kurtka z kołnierzem ;) jednak jestem zmarźlakiem i mi byłoby w niej teraz za zimno ;p
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat wtedy było bardzo ładnie i ciepło co widać na zdjęciach :P dziękuję bardzo :)

      Usuń
  15. Genialny zestaw < 3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto, a jednocześnie z pazurem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, super wszystko dobrałaś :D
    jednak jak dla mnie odroinę na cienko na zimę ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! zapraszam do siebie. Jeśli sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurteczka, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style