10 grudnia 2014

pudrowe timberki


Cześć dziewczyny! 
Co tam u Was słychać? Dzisiaj przygotowałam dla Was tym razem post ze stylizacją. Dominują w niej jasne dodatki w pudrowych kolorach. Jestem ich fanką! <3 Całe szczęście, że pogoda pozwala jeszcze na takie kolorki!
Włosy podcięte.. teraz jakaś odżywka na zniszczone włosy. Jaką polecacie?

parka - ITEMS
koszula - Pull & Bear
spodnie - no name
naszyjnik - RESERVED
buty - no name
futerko -H&M
torebka - kiedyś w Biedronce :)

















Pozdrawiam,
PAULYENN



pudrowy look

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajne butki, na pewno cieple :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zgadza się, buty są bardzo ciepłe, jedynym ich minusem - robią się widoczne plamy, wtedy gdy się chodzi po zaspach śniegu, jest to strasznie irytujące :) również pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. lubie codziennie odkrywać nowe blogi :) Twoja stylizacja bardzo przypadla mi do gustu <3
    obserwuje

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo! pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Prześliczne butko, prześliczny blog. Oczywiście obserwuje. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz
    zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. Really nice outfit! Love the look :-D
    I've also followed you hun <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! ❤
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo! :) ja również, pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Buty jak to timberki - cieple, wygodne, klasa :)
    Bardzo fajnie to wyglada ;d
    Moze wspolna obserwacja?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Też uwielbiam pudrowe dodatki w szczególności w połączeniu z dżinsem ;) I futrzak jest prześliczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja!! Ale ja lubię! Bardzo Cie lubię! Wyglądasz re-we-la-cyj-nie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszamy na konkurs świąteczny na naszym portalu!
    http://silesiayoung.pl/swiateczny-konkurs-2#.VIw928mH9ZB
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, płaszczyk pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja taką kolorystykę lubię przez cały rok i przez cały rok noszę :) Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mimo pogody jaką mamy za oknem, lubię ubierać jasne, pastelowe ubrania ! świetna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.