17 grudnia 2014

MAKE-UP, NEW YEAR

Cześć wszystkim!
Jak wszyscy wiecie, wielkimi krokami zbliżają się święta, sylwester, bale, studniówki etc. Postanowiłam więc kolejny post przeznaczyć na make up wykonany przeze mnie! Nie jest on zbyt ciemny ani delikatny, fioletowa kreska na dole dodaje drapieżności górze. Pytania dotyczące makijażu zamieszczajcie w komentarzach - chętnie odpowiem! :)
Sztuczne rzęsy nie są super jakości - wiem.. odznacza się ta czarna kreska, na której są przyczepione, strasznie mnie to irytuje. Czekam na kuriera, ponieważ zamówiłam rzęsy na bezbarwnej tasiemce z firmy Ardell, którzy tak wszyscy chwalą, więc trzeba wypróbować :)









Pozdrawiam Wszystkich, buziaki! :*
PAULYENN

12 komentarzy:

  1. Czekam na efekt z rzęsami! Chciałabym sobie przykleić, czy jakoś 'na raz' dorobić. Kiedyś wleciał mi przypadkowo klej do oka i myślałam że padnę z bólu, więc te tasiemki lepiej brzmią jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, może za dużo nałożyłaś kleju, najlepiej poczekać aż przeschnie, żeby nie był taki płynny nawet lepiej się wtedy umieszcza na oku :) a na te tasiemki też trzeba użyć kleju, chodziło mi bardziej o to, że są one bezbarwne jak tasiemki ;p jak tylko do mnie przyjdą pojawią się na blogu :)

      Usuń
  2. super makijaz i świetnie zrobione brwi!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny make up.! Podoba mi się pomysł na kolorowy dół, chociaż u mnie się nie sprawdzi bo walczę z moimi wielkimi worami ;<
    Obserwujemy.? Daj znać u mnie ;3
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo :) obserwuje, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brwi są cudowne! A makijaż magiczny ; )) I masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jak tak na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  7. Ładny wygląd bloga ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :0
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.