22 grudnia 2014

GOLD AND BLACK

Cześć wszystkim!
Co tam u Was słychać? Przygotowani na święta? Prezenty kupione? Ja już jestem prawie gotowa, jeszcze drobne zakupki i można trochę odpocząć :) Dzisiejszy post będzie propozycją na zbliżające się święta i sylwester. Lubię złoty kolor w połączeniu z czernią. Dlatego więc postanowiłam, że stylizacja ta, taka właśnie będzie. Spódniczka mieni się pięknie i idealnie pasuje na sylwester. 

Bluzka - H&M
Spódniczka - no name
Lity - allegro.pl









Pozdrawiam i buziaki, 
PAULYENN


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

35 komentarzy:

  1. Piękny outfit :)
    Spódniczka jest naprawdę zjawiskowa !
    Ja jeszcze nie gotowa na święta, nie ubrałam choinki :D

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) ja już dawno ubrałam, wtedy dłużej mogę się nią nacieszyć i jest świetny klimat w domu :)

      Usuń
  2. spódnica jest po prostu cudna!
    Chyba sama taką kupię :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://kamalife69.blogspot.com/2014/12/w-swiatecznym-nastroju.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim blogerom ślę dziś życzenia! ♥
    Ile ozdób na choince, ile kartek leży w skrzynce, ile potraw jest na stole, ile siana masz w stodole, ile spadło w górach śniegu, ile czasu spędzasz w biegu. Tyle w święta miej radości, dobra, ciepła i miłości ♥ Wesołych Świąt ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przeurodziwa <3
    love love love
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście świetny zestaw na sylwestra :) Ta spódniczka jest na prawdę super!
    Wesołych Świat!
    Bartek

    http://bmikolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoto i czerń klasyka, lubię to połączenie a na sylwestra tym bardziej można poszaleć:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie a spódnica rewelacyjna:)
    Jesteś bardzo zgrabna więc wszystko świetnie się na Tobie prezentuje :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :D
    Wesołych Świąt!
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziękuję bardzo <3 również życzę Wesołych!! :)

      Usuń
  8. Wyglądasz super:) Spódnica przykuwa uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna spódniczka! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoto i czerń.. świetne połączenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa spódniczka. Świetnie się prezentuje.
    Cały outfit wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo,cudna ta spódniczka!!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Paulinko wyglądasz :* boska spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow you look amazing! I love black and gold outfits! In the meanwhile, would you like to follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.