14 grudnia

BLUE, BROWN & JEANS

Cześć wszystkim! 
Pogoda nas bardzo  rozpieszcza, ale na święta proszę o śnieg! To już nie jest to samo, gdy go nie ma za oknami.. Co tam u Was słychać? Jak przygotowania świąteczne i zakupy? Ja już 1/4 mam załatwioną, jeszcze reszta a już totalnie brakuje mi pomysłów.. 
Dzisiejszy pościk to jak sami widzicie - stylizacja! Bardzo lubię połączenie brązu z niebieskim, granatowym (jasnym badź ciemnym), a w szczególności brązu z jeansem! Czuje się w nich bardzo kobieco i elegancko. Pasuje osobom w starszym wieku jak i nam.. jeszcze młodym, blondynkom jak i brunetkom. Jest jednym z moich ulubionych połączeń.

Koszula - Gina Tricot
Jeansy - Pull&Bear
Lity - Allegro.pl
Szal - Passigatti
Torebka - no name
Naszyjnik - House

















Pozdrawiam, PAULYENN





brown, blue & jeans - MODNAPOLKA.pl

62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie ;) Super leżą te jeansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz Paulinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię połączenie brązów i jeasnu :) świetną masz figure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jeansy! Całość prezentuje sie fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie pod względem kolorystyki. podoba mi sie:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne połączenie kolorystyczne!

    _______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    + fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  9. również lubię takie połączenie kolorów ! chyba mnie zainspirowałaś do kolejnej stylizacji ;)
    pewnie że jestem za wspólną obserwacją, również i na fanpage'u ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) obserwuję i lubię fp :) pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  10. super post i zestaw) obs za obs? blog,lookbook...?:P

    OdpowiedzUsuń
  11. mega połączenie kolorystyczne :-) - super zestawik :-)
    dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że u mnie też Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. pewnie, że wygodne :) mogę szczerze je polecić :)

      Usuń
  13. Fajnie kolorystycznie to współgra! A za te buty podziwiam! uwielbiam obcasy, ale to dla mnie już zakrawa o szaleństwo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie wygodniejsze i stabilniejsze niż obcasy i mają tylko 13 cm, także nic strasznego :) polecam :) dziękuję bardzo :)

      Usuń
  14. Śliczny look :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i wygodny zestaw,super jeansy!:)
    Z chęcią obserwuję i będę tutaj częściej zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jak tak na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny zestaw,a buty są reeewelacyjne :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przygotowania ruszyły pełną parą już kilka dni wstecz. Świetna stylizacja, również lubię to połączenie!
    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście świetnie dobrana stylizacja!
    Buty są przepiękne <3
    Wesołych Świąt :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. spodobały mi się od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  23. Super stylizacja, a Twoje włosy kochana wyglądają świetnie !
    Zapraszam do siebie oraz do udziału w konkursie, do wygrania podkład Sephora plus mała niespodzianka !:)
    +Obserwuję ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.

INSTAGRAM @PAULYENN

Copyright © 2017 paulyenn style