30 listopada 2014

melanż zimo!


       Witam Was wszystkich bardzo serdecznie po małej przerwie!
Co tam u Was słychać? Jak przygotowania do srogiej zimy? ...a może któraś z Was robi już świąteczne zakupy? Opowiadajcie!
Ja na początek postanowiłam wziąć się za swoje włosy.. są w tragicznym stanie!
 Prostownica + ombre = nie zbyt dobre połączenie..
Najpierw zacznę od końcówek, więc zapisałam się do fryzjera. Potem.. dziewczyny pomóżcie, please! Mianowicie chodzi o jakiś dobry preparat na wygładzenie włosów, chciałabym ograniczyć prostowanie, jednak.. gdy je rozczeszę strasznie się puszą! Bardzo proszę Was o radę kochane.. 

Dzisiejszy pościk już zimowy, jak widać.. czapa i ciepły, gruby szal kupiony - więc.. można śmigać!

czapka - no name
szalyolo24.pl
płaszcz - Tally Weijl
dresy - no name
lity - allegro
bluzka - H&M
torebka - H&M





















Pozdrawiam,
PAULYENN




melanż zimo! - MODNAPOLKA.pl


24 komentarze:

  1. Świetny blog i cudownie wyglądasz :D
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! i pewnie, że tak :*!

      Usuń
  2. świetna stylizacja ! wyglądasz pięknie w niej !
    obserwuje !

    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, odwdzięczam się tym samym :*

      Usuń
  3. fajny , cieplutki zestaw :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ciepły zimowy zestawik ;) Też mam ten sam problem z włosami, potrzebuję czegoś dobrego na wygładzanie, bo strasznie plączą mi się końce i przez to się łamią... ;( Jak coś przetestujesz daj znać ;)
    PS obserwujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* a plątaniu to już nic nie wspomnę, non stop bym musiała je rozczesywać :P no pewnie, że tak :)

      Usuń
  5. super stylizacja na chłodne dni :) mam ten sam problem z włosami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się płaszczyk i buty ; )) Całość na plus!
    Obserwujemy - e&k.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny secik :) płaszczyk i dresiki cudowne <3 co do włosków to dobrym choć nie tanim wyjściem jest keratynowe prostowanie włosów - po tym zabiegu włosy są idealnie proste, nie puszą się i nie trzeba ich specjalnie modelować :) obserwuję i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. o rany dobrze, że to piszesz! już jest wszystko ok :)

      Usuń
  9. Fajny komin.
    Ja tez moje włosy musiałam doprowadzić do porządku, obcięłam je. Teraz tylko pielęgnacja i zapuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne lity! Pięknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.