16 września 2014

MAKE UP 1.



Cześć dziewczyny!
To mój pierwszy post z makijażem w moim wykonaniu! Mam nadzieję, że się spodoba. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ponieważ nie za bardzo nastawiałam się na taki post. Jednakże chcę sprawdzić czy znajdzie on odbiorców.


Użyłam cieni koloru fioletowego, różowego i beż, wszystkie matowe! Makijaż jest idealny na imprezę czy też randkę, prezentuje się świetnie. Dla odważnych!


Podoba się? Czekam na Wasze opinie :)!!










Dziewczyny, jeszcze jedna sprawa :-) Szukam jakiegoś kosmetyku bądź sposobu na pozbycie się małych krostek na czole - znacie jakieś? Pomocy! Walczę już z nimi na różne sposoby..


Pozdrawiam, PAULYENN

8 komentarzy:

  1. Makijaż świetny ! :-)
    A na krostki polecam Zineryt [niestety na receptę] ale bardzo skuteczny ! :-)

    Chętnie będę zaglądać, obserwujemy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie połączenia :) wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na krostki polecam epiduo, możliwe, że jest on dostępny bez recepty, zależy od czego masz te krostki i czy masz je od teraz czy masz od dłuższego czasu. Co do makijazu do napradę ciekawe połączenie, może napisałabyś o tym jakich kosmetyków użyłaś?
    Buziak ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. od jakiegoś czasu, raz znikają a raz się nasilają..
    bardzo się cieszę, że się podoba! :)

    cień różowy i fioletowy - niestety zdarła mi się etykietka i nie pamiętam jaka firma
    cień beżowy - AVON
    podkład - Maybelline Affinitone
    puder prasowany - Rimmel
    bronzer - AVON
    róż - Bell
    brwi - Essence
    rzęsy - Rimmel scandaleyes

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.