15 września 2014

Galeria Warmińska

Cześć wszystkim!
Dawno mnie tu nie było, trochę załatwiania związane ze szkołą i takie tam.. Co tam u Was słychać? Niektórzy z Was chodzą już do szkoły, ja jeszcze mogę leniuchować <bardzo_się_cieszy> :P

Dzisiejszy post dotyczy małych nowości i odwiedzin przepięknej Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Z zewnątrz prezentuje się świetnie, w środku urzekł mnie cudowny sufit! Musicie ją odwiedzić! Polecam! Zdjęcia są zrobione tylko z zewnątrz, w środku zaś jak zobaczyłam te wszystkie sklepy, nie było czasu na robienie zdjęć, chyba rozumiecie?;p












a teraz trochę NOWOŚCI!


leginsy - Calzedonia (najlepsze na świecie, polecam, warte zakupu!)
okulary - butik bez nazwy
perfum - MOSCHINO Funny (polecam, dla fanek słodkich zapachów)




lakiery i szminka - Golden Rose 
dobra jakość jak i dobra cena, bardzo polecam  :)




 Lakier Golden Rose COLOR EXPERT, 10 
- lakiery z tej serii są świetne, mają gruby pędzelek, dzięki temu bardzo dobrze się go nakłada, wystarczy jedna warstwa, polecam :)


Szminka Golden Rose Velvet Matte
- rewelacyjna, matowa, taka jakiej szukałam, również polecam 





Lakier Golden Rose NAIL LACQUER 
- lakier ma ładny kolorek, minus w tym, że jedna warstwa nie wystarczy, nie kryje tak ładnie jak poprzedni :)






Pozdrawiam, 
POLISZJA


3 komentarze:

  1. Mi również galeria bardzo się podoba, szkoda tylko że tak daleko od centrum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupki, będę do ciebie zaglądać:) obserwuje;) zapraszam też do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz - motywuje mnie on do dalszej pracy.
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco to zaobserwuj.